Μέθοδοι αποστολής - μεταφορικά
Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπου παράδοσης των προϊόντων που έχετε παραγγείλει. Με την παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε έναν από τους εξής τρόπους παράδοσης των προϊόντων:
- Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα Ευζώνων 19, Θεσσαλονίκη, εντός 4 ημερών
- Αποστολή του προϊόντος με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε διεύθυνση που θα μας υποδείξετε εσείς, με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας με ΕΛΤΑ Courier είναι από 2 έως και 4 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας σας, με βάση το χρονοδιάγραμμα των παραδόσεων της ΕΛΤΑ Courier. Η Εταιρεία δεν εγγυάται για τον ακριβή χρόνο άφιξης ή παράδοσης της παραγγελίας, καθώς αυτά αποτελούν αποκλειστική ευθύνη της ΕΛΤΑ Courier. Ενδεχόμενες καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχαία γεγονότα δεν αποτελούν ευθύνη της εταιρεία μας.
Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εντός Ελλάδος ανέρχεται σε 5,00€ με δωρεάν επιστροφή (βλ. αλλαγές-επιστροφές).
Εάν η παραγγελία σας υπερβαίνει το ποσό των 90,00€ η αποστολή της είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται σε 2.50€.
Το κόστος μεταφοράς της παραγγελίας μπορεί να μεταβληθεί οποτεδήποτε και χωρίς οποιαδήποτε προειδοποίηση. Για οποιαδήποτε μεταβολή του κόστους μεταφοράς θα υπάρξει ενημέρωση από την ιστοσελίδα μας. Η οποιαδήποτε μεταβολή δεν επηρεάζει τις παραγγελίες που έχουν ήδη οριστικοποιηθεί.
Εάν κατά την παράδοση ο αγοραστής δεν βρίσκεται στη διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβει την παραγγελία του, ο διανομέας θα αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της. Στην περίπτωση αυτή ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον αγοραστή λαμβανομένης υπόψη και της ευπαθούς φύσης τους όπως ρητώς αναφέρεται στους παρόντες όρους. Ο διανομέας θα επιχειρήσει να παραδώσει το προϊόν δεύτερη (και τελευταία) φορά, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας του πελάτη με την εταιρεία διανομής (ΕΛΤΑ Courier). Στην περίπτωση που δεν παραλειφθεί η παραγγελία, αυτή θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με ευθύνη του αγοραστή και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα.
Η μη παραλαβή της παραγγελίας από τον αγοραστή θεωρείται δικαιολογημένη μόνο στην περίπτωση που ο τελευταίος επικοινωνήσει με την Εταιρεία μας είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά, αναφέροντας τον λόγο που τον εμπόδισε να παραλάβει την παραγγελία, εντός 3 ημερών από την αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης της παραγγελίας σε αυτόν. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η μη παραλαβή οποιασδήποτε παραγγελίας, θεωρείται αδικαιολόγητη και η Εταιρία δύναται να την ακυρώσει αυτομάτως, χωρίς οποιαδήποτε άλλη προειδοποίηση. Σε περίπτωση που ο αγοραστής επικοινωνήσει με την Εταιρεία μετά το πέρας των 3 ημερών και δηλώσει ότι επιθυμεί την παραλαβή της παραγγελίας του, η Εταιρεία, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, δύναται να αποστείλει εκ νέου την παραγγελία ενώ τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αγοραστή.